neděle 30. září 2012

Tónovací krém Essence My Skin

Jak jsem již slíbila, jako poslední z řady produktů My Skin, který jsem si v Německu pořídila je tónovací krém.



Co slibuje výrobce?
Intenzivně hydratační krém s dotekem make-upu zanechává pleť přirozenou a rozjasněnou. Formula obsahující broskvový olej a extrakt z plodů acai o pleť pečuje, chrání ji a hydratuje po dobu 24 hodin. Pigmenty odrážející světlo poskytují pleti zdravý a svěží jas. Obsahuje uva/uvb filtry a ovocnou vůni.



Co říkám já?
Abych pravdu řekla, testuji ho už docela dlouho a z celé řady My Skin výrobků, které jsem vám představila, na mě tento krém udělal asi největší dojem. Řekla bych doslova: "Za málo peněz, hodně muziky". No uznejte, za 2 eura by nikdo asi neočekával přílišný zázrak a ani já jsem ho neočekávala, ale musím říct, že mě opravdu mile překvapil.
Začala bych jeho velice pěkným balením, které zaujme na první pohled a taky báječnou vůní, opravdu jako broskvičky. Nic vtíravého, ale jen příjemný nádech ovoce, takže i když parfémované krémy nemáte rádi, myslím, že se nemusíte nijak obávat.
Krém se prodává ve dvou barevných variantách, a to light skin a medium to dark skin. Jelikož ke krémům nebyly přiloženy testery, musela jsem se rozhodnout na slepo, a  i když jsem v létě opálenější, řekla jsem si že si vezmu přece jen ten světlejší a myslím, že mi perfektně sedne jak v létě, tak v zimě, protože jakmile ho rozetřete, úplně se přizpůsobí barvě vaší pleti.



Má být rovněž oil-free. Já mám pleť spíše smíšenou a musím říct, že se krásně vstřebá a neleskne se. Co se týče nedokonalostí, tak zakryje jen velice málo. Spíš barvu pleti opravdu krásně sjednotí, ale jestli máte větší problémy s barevnými přechody, možná pro vás bude přeci jen málo krycí, navrstvit se totiž dá opravdu jen trochu, mě však takhle plně vyhovuje. Prozáření jsem si všimla také, zanechá jakoby takový zdravější nádech a když pak přidáte jen trochu korektoru pod oči a na potřebná místa, budete mít pocit přirozeného "nepřepatlaného" vzhledu. Je tedy ideální pro klasické denní líčení, které by mělo být spíše přirozené. Na večer bych šla přeci jen do něčeho více krycího.


S výdrží rovněž problém nemám (je důležité upozornit, že jak pod BB cream, tónovací krém i make-up používám vždy klasický hydratační denní krém) s přepudrováním mi na oblečeji vydrží celý den, neotírá se, ani nedělá skvrny.

Já jsem z něj tedy unešená a kdybych ráda nezkoušela nové věci, tak si ho stoprocentně znovu pořídím. Dala bych tedy 9/10ani nevím, proč bych ten jeden bod ubrala, ale prostě na desítku by musel mít ještě něco extra, třeba vypouštět feromony :D


Jak jste na tom s tónovacími krémy vy? Používáte je? Máte nějaké nejraději? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images