pondělí 8. října 2012

Lip Smacker

Po včerejším mlsání si dneska dáme další, a to v podobě oblíbených balzámů na rty americké značky Lip Smacker :-)


Měla jsem na ně zálusk už hodně dlouhou dobu, ale odmítala jsem za ně v Claire´s zaplatit takovou pálku. Pro srovnání v Claire´s jsem tuhle sadičku viděla za zhruba 400,- (nejsem si přesně jistá) a já jsem je, vážené, sehnala v Německu v Kauflandu za 8,95 euro! Ať počítáte jakkoli výhodný či nevýhodný kurz, rozhodně je to extra levné a cenově by se jeden vyrovnal klasickému Labellu z drogérie.

Předčí ovšem i svou kvalitou obyčejné balzámy z drogerie? Nejsem si tím úplně jistá...
Všech šest (Coca-Cola, Coca-Cola Vanilla, Sprite, Fanta pomeranč, jahoda a ananas) jich má přenádherný obal, designovově přizpůsobený danému nápoji. Vůně je naprosto dokonalá, a dokonce i když ochutnáte :D tak ucítíte svojí oblíbenou limču :-) Já konkrétně si nejvíc ujíždím na ananasové Fantě, je to pro mě úplná novinka a nejsem si ani jistá, jestli taková vůbec extistuje? Ale jelikož zbožňuji ananas, tak si jím musím neustále přejíždět rty a pak je pořád oblizovat, protože ta chuť je tak výrazná, že to stačí místo měnší svačinky :D


Co se ale kvality týče, nemám pocit, že by tento balzám udělal díru do světa. Nepřijde mi totiž nijak zvlášť hydratační, na rtech nijak extra dlouho nevydrží a ani popraskaným rtům moc nepomáhá. Abych pravdu řekla, tak to obyčejné Labello mi na vysušené rty pomohlo víc...Nechci nikoho odrazovat od koupě, je to rozhodně příjemná a roztomiloučká věc a pro ty, co mají rty v pořádku, jen si na ně pro lepší pocit rádi něco mažou, tak poslouží dobře a navíc si dost pochutnáte :D ale pro ty, co mají opravdu popraskané rty bych doporučila něco víc efektivního ;-)

Máte doma taky nějaký Lip Smacker? Jste s ním spokojenější? Nebo používáte jinou značku? :-)

6 komentářů:

  1. :) hezká recenze....já mám tu Colu a bratr má sprite. Máme je rádi, ale je to přesně tak, jak říkáš - moc nehydratují :(

    Dáška
    shopaholicky.blogspot.com

    PS: jestli mohu poradit, zruš si v nastavení komentářů opisování kódu - je to pro nás čtenáře zdlouhavé ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si chci pořídit lip smacker s příchutí Fanty (ve fialovém obalu- nevím, co je to za příchuť :D) Kamarádka jí má a ta vůně je přímo božská. Jinak bych taky ráda vyzkoušela třeba vanilkovou Coca-Colu, protože mi hrozně chutná :-) A bohužel, budu je muset koupit v Claire´s a nebo v KappAhl, kde jsem se nedávno dozvěděla, že je mají taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky ... ak milujete LIP smacker tak mrknite (teraz maju vianocne ceny):

    http://www.soyou.sk/sk/eshop/lip-smacker-balzamy

    OdpovědětVymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images