neděle 17. března 2013

Maybelline Color Whisper

Pěkné nedělní ráno!

Jak jsem slíbila,tak činím. A jako první výrobek jsem si pro vás vybrala zhodnotit relativně nové rtěnky/balzámy od Maybelline, a to hlavně proto, že by se už v dubnu měly objevit i ve stojanech českých drogerií. Tak jsem si řekla, že vám napíšu svůj názor, jestli se na ně vyplatí zajít podívat nebo vás můžou nechat chladnými ;-)


Podle oficiálních popisů by se mělo jednat o "čisté pigmenty vložené do lehoučkého gelu, žádná zátěž, žádné těžké vosky nebo oleje, jen lehká sexy-gelová barva".


No a co na to já? Z počátku jsem byla poměrně skeptická, hrozně moc jsem chtěla vyzkoušet slavné Lip Butters od Revlonu (které jsem si také koupila), ale v tu dobu jsem ještě nevěděla, že by se tyto "gely" měly objevit i u nás, proto jsem si řekla, že by byla škoda alepsoň jeden neozkoušet. Sáhla jsem tedy pro lehkou "sheer color" tedy odstín 10 Bare to be bold.


Jako první bych chtěla vyzdvihnout nádherný obal, který mě třeba zaujal mnohem víc než u Lip Butters (ty zas ale předchází jejich pověst) a krásná jména jsou pro mě taky velké plus, nemám ráda jen nic neříkající čísla.




Můj odstín je skutečně jen světloučká perleťová barva, kterou momentálně nosím v kabelce spolu s průhledným leskem. Je ideální, když jste třeba celý den ve školě a jen chcete, aby vaše ústa vypadala pěkně upraveně a šťavnatě :-) Na ruce skoro není vidět, ale já žádnou takovou barvu nemám, takže s výběrem jsem moc spokojená. "Gel" má i jemnou sladkou, žvýkačkovou parfemaci, a i když se na první pohled zdá tuhý jako rtěnka, hned po přiložení na rty, začně krásně tát a roztírat se. Co si asi cením nejvíc je až překvapující míra hydratace. Protože to skutečně není rtěnka, ale gel, tak ablosutně vůbec mé rty nevysušuje, ale naopak jim poskytne příjemný pocit vyživení. Nakonec bych se už jen vyjádřila k výdrži, která pro mě byla také velkým překvapením, protože po raním nanesení mi jemný třpyt na rtech vydržel až do oběda, a to je u mě co říct :-)



Doporučila bych vám tedy jít se na to do drogerií podívat? Rozhodně! Já tam tedy stoprocentně vyrazím a pár dalších odstínů si určitě pořídím :-)

Celkové hodnocení bych viděla na 9/10. Nic bych vyloženě nevytkla, ale desítku si podle mě zaslouží jen vyložený zázrak ;-)

Jak vás tato novinka zaujala? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images