úterý 18. června 2013

Summer oblečky!

Ahoj!

Tak ve čtvrtek mě konečně čeká poslední zkouška, tak mi držte palce, ať to dopadne a pak už tři  měsíce dlouhých prázdnin! Moc válečky ale nebude, protože hned v sobotu nastupuju na brigádu do McDonaldu (smích a nevhodné poznámky si nechte :D taky z toho nejsem nadšená, ale potřebuji nějakou práci a penízky na svoje požitky :D) a jinak proběhne možná nějaké Chorvatsko a prodloužený víkend v Budapešti nebo Saltzburgu a pak mě ještě čeká ježdění po návstěvách mých kamarádek do různých koutů republiky a moc se těším!

A abych se na to konečně letní počasí pořádně připravila, pořídila jsem si samozřejmě nové oblečky! Strašně ráda bych vám je ukázala na sobě v celých outfitech, ale momentálně mě nemá, kdo fotit, tak snad to nějak pofackuju a vyřeším a v dohledné době to půjde :-)

Tady to máme na jedné hromadě (nebojte, nehodlám v létě nosit jenom toto, je to jen výběr oblíbeného :))


Dlouho jsem si přála a sháněla nějaké jednoduché volnější tričko s obrázkem nějaké pěkné slečny. Původně jsem chtěla Marilyn Monroe, ale když jsem narazila v Reserved na tohle s Audrey Hepburn a ještě ve slevě, muselo být moje! A je úžasné a příjemné, s barevným sáčkěm super!


Květované kalhoty jsem si přivezla už v březnu z New Yorku a tričko mám z Collosea z Německa, miluju na něm ty zlaté detaily.


Jako poslední jsou tu zbrusu nové šatičky z New Yorkeru, já jsem se prostě úplně zamilovala do této růžovo-oranžové žvýkačkové barvy a nejradši bych se oblékala jen do ní :D



Co vy, už máte také prázdniny nebo vás ještě čekají nějaké zkoušky či přijímačky? Já si jdu teď na chvíli hodit nohy nahoru s mým oblíbeným pitím a kouknout se na nějaký seriál a pak už se zas půjdu učit :-) Nejradši bych se ale vyvalila někde na koupališti :-/


2 komentáře:

  1. Šatičky jsou nádherné! Včera jsem byla shodou okolností taky omrknout obchody, chtěla jsem kvalitní bílé tričko s krajkou a ukázalo se to jako dost velký problém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-) mě taky přijde, že sehnat jen nějaké basic věci, které se dají dobře kombinovat s jiným kousky je náročné a ještě aby po jednom vyprání nevypadaly jako kus hadru, to už je nadlidký úkol

      Vymazat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images