pondělí 12. ledna 2015

Fashion Monday: Longchamp Le Pliage


Už v minulém článku o vánočních dárcích jsem zmiňovala, že Longchamp kabelky jsou jedněmi milovány a druhými nenáviděny. Já se řadím do prvního tábora a doufám, že k téhle velké variantě přibude časem ještě nějaká menší krasavice :)

Historie značky Longchamp sahá do roku 1948, ale největší rozmach zažila až v devadesátých letech, kdy přišla na trh s modelem Le Pliage. Těch klasických existují dva druhy. Jeden s krátkými uchy ve čtyřech velikostech a jeden s prodlouženými uchy ve dvou velikostech. Já si vybrala tu největší s delšími uchy, abych ji mohla nosit i přes rameno do školy. Od začátku jsem věděla, že nechci černou klasiku, protože černých kabelek mám víc, než je zdrávo. Na nějaké experimenty mě ale taky vyloženě neužije. Volba padla tedy na Navy - královskou modř. Těším se až se trochu vynosí, zmizí sklady a jsem si jistá, že to bude moje favoritka!

Díky Ježíšku!







Kabelka - Longchamp, Beltissimo
Boty - Deichmann
Bunda - Reserved
Kalhoty, šála - HM


Žádné komentáře:

Okomentovat

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images