pátek 26. února 2016

Grey on grey

coat, faux fur keyring, bracelet - www.fashionlover.cz, sweather - H&M, bag - primark, leather pants, shoes - old

Zdravím Vás zpod peřin! Nějak šikovně jsem si hnula krkem a k tomu mě ještě navíc skolila chřipka. Takže toť k mojí nynější formě, jedeme radši dál :D
Popravdě jsem si vůbec nedovedla představit, že by rolák někdy mohl být módní záležitost. Živě si pamatuji na svoje dětská léta, kdy jsme ve školce museli lítat v hnědých řádkovaných kamaších a různobarevných bavlněných rolácích. No nebudu Vám lhát, dvakrát jsem zrovna nemusela ani kamaše, ani ty "fancy turtleneck sweathers". Teď jsem ale ty červené, modré a fialové z bavlny vyměnila za neutrální vlněné a nosila bych je (i vzhledem k nemožnosti otočit hlavu doleva) pořád.

I moje posedlost zavinovacími kabáty stále trvá, a jak jsem minule slibovala, tak činím a další outfit s mým oblíbeným světle šedivým je na světě. Tentokrát bez většího výrazného prvku, čistě jen v duchu Fifty shades of grey s koženkovými kalhotami. Doufám, že vy jste zdravé jako rybičky a ten sníh na fotkách už je poslední, co nás překvapil! Teď už bychom mohly kabáty vyměnit za kožené bundičky, ne? 

PS: Příští týden se na e-shopu Fashionlover objeví nová jarní kolekce oblečení, tak se zastavte a udělejte si malou či velkou
radost :)
-L.








1 komentář:

About me

Instagram

Popular Posts

Flickr Images